Saturday, April 17, 2010

More Sideways

4 comments:

  1. Wow, da koennt ihr aber stolz sein :-)))!!!!!
    Suess, wie sie dann sagt : So, wo ist meine Belohnung ??? Wie du schon sagst, man muss sie einfach lieben unsere LBI´s lg

    ReplyDelete
  2. gut das du wieder zuhause bist! ich ruf dich næchste woche mal an wenn ich frei habe. hoffe du hattest eine gemuetliche zeit in deutschland!
    bussi

    ReplyDelete
  3. Wow! Verkligen jättefint!! Looks so cool and soo good - super communication! Jag skulle verkligen vilja kunna göra det där med min Ebba :)

    ReplyDelete
  4. bara prova! jag hade ingen aning att vi kunde göra det tills jag provade. milva är nog sa mycket smartare än jag är. och kom ihag - it´s the release that teaches.
    när jag gjorde det dem första tva gangarna - online, sa slutade jag direkt hon bara tog ett steg mot mig. jag slutade faktiskt med hela playsession och gick ut och betade lite. lycka till!

    ReplyDelete