Tuesday, November 23, 2010

Saddle Update

I received an email from Parellisaddles last night saying my saddle is on it´s way from the US. I thought it would be shipped from Germany because that´s where it´s made but no. Depending on the swedish custom now it might arrive here this week :).
A nice Fedex man just knocked on my door and brought me my bareback pad and the dvd´s.
I´m going to go to Rycketofta after dropping Shawn off at school and look if I can get a cinch for it and a warm winterjacket. It starts to snow here now *me love*.
Don´t know yet what I´m going to do with Milva today, depending on if the ridinghouse is empty or not.

4 comments:

  1. Så spännande med sadeln. Det är den jag skulle välja själv om jag ska ha någon framöver. Roligt att höra vad du tycker.

    ReplyDelete
  2. Det blir jätte spännande att prova den. Har aldrig ridit i en western sadel innan men fick lov att prova den på Orkan innan jag ger mig på lilla Milveroni.

    ReplyDelete
  3. Congratulations! I can't wait to hear all about, when it arrives, Miss Parelli Shopaholic!!! :-)

    Petra Christensen
    Parelli 2Star Junior Instructor
    Parelli Central

    ReplyDelete
  4. Ja verkligen spännande. Gissar att jag får rapport från både dig och Orkan. Ska bli kul att se hur den ser ut och hur färgen blir.

    Jag håller tummarna för att du och Milva blir nöjda med köpet och ser fram mot härliga turer till våren.

    ReplyDelete