Monday, December 6, 2010

What You Mean Snowstorm?


Cosy weekend at the stable. In the picture - Anita with Orkan, Anna and Moa with Paulina and Milveroni.
Patricia, Hanna and I had a playdate yesterday. Unfortunatelly the ridinghouse was occupied all afternoon. Lesson learned - the next time we are going to book it for an hour. Got to hear a funny comment yesterday from another girl in the stable. She said we can use the ridinghouse when she is riding another horse but we can´t be in the ridinghouse with her when she is riding that particular horse, cause he is not used to horsemanship. No kidding, ey. Have fun competing him and good luck, you might need it.
Today I longreined for 20min and played a little bit with the circling game but stopped in time. 5min liberty - stick to me, sideways and backing up from z 5.

3 comments:

  1. Åh så skoj med play date :-) Säg till när det blir nästa gång så kanske jag kan titta upp så kör vi Parelli games :-)

    ReplyDelete
  2. det blir om två veckor, altså igår söndag om två veckor då. men vi kan höras innan. skulle vara kul om du hinner komma ner innan du åka over there. kanske saddeln har kommit fram till dess med. man ska ju aldrig ge up hoppet ;)
    puss puss

    ReplyDelete
  3. Va skrämmer ni hästarna i stallet. Kan gissa vem som sa det, säket samma som tyckte det var obehagligt att jag lämnade min häst när han åt i spolspiltan. Trots att jag frågat om det var ok.
    Ja det är inga problem för mig att låta bli, bara jag får reda på att min häst är en vilde. Haha
    Ni kan alltid leka även om jag rider för min sötnos gillar horsemanship, han är tom expert på det!

    ReplyDelete